سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پخش و توزیع خمیر ماستیک بند کشی کاشی سرامیک

نظر

پخش و توزیع خمیر ماستیک بند کشی کاشی سرامیک : خمیر بندکشی محصولی جدید و منحصر به فرد بر پایه رزین های واترپروف و پلیمرهای اصلاح کننده و انعطاف پذیر می باشد که به صورت تک جزئی، آماده ی مصرف و در رنگ های زیبا و متنوع تولید و عرضه میگردد.این محصول بدون نیاز به افزودن آب، مواد سیمانی و یا پودر های میکرونیزه مستقیما جهت بند کشی انواع کاشی، سرامیک، سنگ های آنتیک و استخری و آثار باستانی در سطوح کف، دیوار، نما و دور وان و دستشویی به کار می رود.

پخش و توزیع خمیر ماستیک بند کشی کاشی سرامیک

استفاده از رزین های واترپروف در ساختار شیمیایی خمیر بند کشی ، سبب حصول آب بندی پایدار، نفوذ ناپذیری در برابر یون های خورنده و همچنین پایداری و درخشش رنگ آن گردیده است .سایر ترکیبات و پلیمرها در ترکیب این محصول، باعث افزایش چسبندگی، انعطاف پذیری و کارپذیری فوق العاده آن نسبت به سایر مواد بند کشی رایج در بازار خواهد شد. امروزه ماستیک های بندکشی برای پوشاندن درز ها مورد استفاده قرار می گیرد و ماستیک ها از انواع مختلفی برخوردار می باشند که انواع آن ها عبارتند از : قیری ، قیر سرد ، قیر گرم ، اپوکسی ها ، سیلیکون ، اکرولیکی ، پلی سولفید ، پلی یورتان ، ماستیک گرم ، ماستیک سرد و … است . که هر یک در جاهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و شما نمی توانید هر کدام که می خواهید مورد استفاده خود قرار دهید. به عنوان مثال ماستیک های بندکشی قیر در پشت بام ها مورد استفاده قرار می گیرد و شما نمی توانید ماستیک قیر را برای بندکشی درز بین سرامیک و یا کاشی استفاده کنید و به این دلیل است که می گویند هر یک را باید در جاهای مختلف استفاده نمایید.

موارد مصرف ماستیک خمیر بندکشی :

  1. بندکشی کاشی، سرامیک و سنگ در نمای ساختمان و سطوح خارجی.
  2. بندکشی سرویس ها، حمام، استخر، آب نما، و سازه های آبی بدون نیاز به مواد آب بندی کمکی.
  3. درز بندی و کاشی کاری پر سرعت در سطوح کف، دیوار، آشپزخانه و سطوح داخلی ساختمان.

انواع ماستیک بند کشی انواع ماستیک بند کشی, بهترین چسب ماستیک خمیری

ماستیک های بندکشی از لحاظ کیفیت آب بندی به نوع تقسیم بندی می شوند که عبارتند از: ماستیک های گرم و ماستیک های سرد که هر یک برای بندکشی موارد مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و هر یک مزایا و معایبی دارد و هر یک با توجه به درجه حرارت در زمان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، هر یک باید در شرایط ایمنی، برای انجام کار با ماستیک ها مراحل باید به ترتیب انجام شود، کار با آن ها بسیار آسان است و در حین کار باید سرعت عمل بسیار زیادی داشته باشید، سرعت عمل به در حین کار به خاطر این است ماستیک به سرعت خشک می شوند، در حین کار کردن با ماستیک های گرم باید توجه داشته باشید که دمای آن بسیار بالا نرود تا ماستیک نسوزد و زمانی کار با کاستیک را انجام می دهید باید توجه داشته باشید زیرساز سطح اجرا تمیز باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.